cennik

Zanim rozpoczniemy współpracę umawiamy się na spotkanie online, podczas którego omawiamy zakres usługi. Ceny, które uwzględniają przedział są z Tobą omawiane szczegółowo przed podpisaniem umowy. 

Finalna kwota będzie zależna od tego ile mojego czasu i zaangażowania będzie wymagała cała organizacja, jak oddalone będą ode mnie przygotowania i dzień eventu, w jakim wymiarze zażyczysz sobie mojej pomocy i wiele innych zmiennych zależnych tylko od Twojej wizji 😉

Jeśli zdecydujesz się na zlecenie mi zadania podpisujemy umowę elektronicznie, za pośrednictwem ePUAP – nie ma konieczności przesyłania dokumentów ani skanów. 

Konsultacja Eventowa

200zł

Organizacja Imprez

od 1000zł do 3000zł

Produkcja Wydarzenia

od 4000zł do 20000zł

Pytania?

Jeżeli masz wątpliwości lub pytania to pisz śmiało!
Chętnie wszystko wyjaśnię ^^

Scroll to Top
Eventowa Wizjonerka
Wróżka Ślubna
Wirtualna Czarodziejka